آیین‌ها و مراسم ویژه ایام محرم با شکوه برگزار شود

مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، در جلسه شورای فرهنگی بهزیستی استان گفت : آیین‌ها و مراسم ویژه ایام محرم در ادارات بهزیستی سراسر استان و مراکز با شکوه برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان ؛ در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام، جلسه شورای فرهنگی با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم ماه محرم ، به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و با حضور اعضای شورا درمحل سالن اجتماعات حوزه مدیریت برگزار شد.

در این جلسه سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: باید در راستای هرچه باشکوهتر برگزار شدن آیین‌ها و مراسم ویژه ایام محرم در ادارات بهزیستی سراسر استان و مراکز از تمامی ظرفیت ها و فرصت ها استفاده نماییم و در کنار مراسمات مذهبی خدمت رسان خوبی برای جامعه هدف باشیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر فرزندان بهزیستی در خانه های کودک و نوجوان با فرهنگ عاشورا و فلسفه قیام امام حسین (ع) تاکید کرد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی، مترقی، هدایتگر و غنی از معنویات است ، اظهار داشت : حجم وسیع کار دینی و خدمت به خلق در ماهی که به نام سرور و سالار شهیدان مشهور است اتفاق می افتد و در هیچ زمان دیگری با این حجم رخ نمی دهد و این‌ها همه نشان از برکت‌ها و فیض‌های عاشورا و فرهنگ غنی آن است.

در پایان هریک از اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود در خصوص اجرای هرچه باشکوهتر مراسمات مربوط به این ماه پرداختند و ضمن جمع بندی از سوی مدیرکل بهزیستی ، بخشی از فعالیت های اداره کل بهزیستی استان به مناسبت فرارسیدن ایام محرم سال 1402 تدوین و برنامه ریزی شد.

کد خبر 84852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد